התנתקות מחברת הלוויין YES

התנתקות מחברת הלוויין YES

מספר חתימות

עד כה נאספו: 0 חתימות.
פורסם בתאריך: 30/03/2011
 

כיום חברות תקשורת רבות מושכות אליהם קונים באמצעות מבצעים, תכנים וכו'. הליך ההתחברות לשירות פשוט מאוד – בן אדם מתקשר לחברה מבקש להתחבר ותוך כמה ימים הוא כבר רשום ומתחיל להשתמש בשירות ולשלם עליו. אך מה קורה כאשר בן אדם מנסה להתנתק?

"שבויים של הטלוויזיה" ו"קורבנות סדרתיים של מוקדני החברה" הם רק חלק מהכינויים שמקבלים המתנתקים משירותי "יס", או לפחות אלו שמנסים להתנתק...

החברות מתעלמות לחלוטין מרצון הלקוח ומציעות חבילות ומבצעים - רק שהלקוח לא יעזוב ויעבור לחברה המתחרה.

תלונות רבות הוגשו לגבי הקושי בהתנתקות מחברות תקשורת כמו יס – חברת הכבלים הדיגיטלית שדורשת תשלום קנס או "דמי התנתקות" שאינם מוזכרים בחוזה שעליו חותם הצרכן עם החברה ונוגד את החוק להתנתקות משירותים מתמשכים ( סעיפים 13ב עד 13ד לחוק הגנת הצרכן).

ביום 12.10.08 נכנס לתוקף תיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא התנתקות משירותים מתמשכים. התיקון לחוק אוסר על עסק להמשיך ולחייב צרכן אשר הודיע על רצונו להתנתק מהשירות. במועצה לצרכנות מתקבלות תלונות רבות  של צרכנים המבקשים להתנתק משירותים מתמשכים ונתקלים בקשיים רבים שמערימים עליהם בתי העסק השונים. חברת הלוויין "ס" נמנית בין החברות הללו שעוברות על החוק ומחייבות את הצרכן לשלם קנס מופרז אשר כובל את ידי הצרכן בידי החברה, אינו מופיע בחוזה החתום בין הצרכן לחברה והיא לכך פוגע בזכותו כצרכן.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו