התנתקות מחברת הלוויין YES
מספר חתימות
עד כה נאספו: 0 חתימות.
|
פורסם בתאריך: 30/03/2011
כיום חברות תקשורת רבות מושכות אליהם קונים באמצעות מבצעים, תכנים וכו'. הליך ההתחברות לשירות פשוט מאוד – בן אדם מתקשר לחברה מבקש להתחבר ותוך כמה ימים הוא כבר רשום ומתחיל להשתמש בשירות ולשלם עליו. אך מה קורה כאשר בן אדם מנסה להתנתק?
"שבויים של הטלוויזיה" ו"קורבנות סדרתיים של מוקדני החברה" הם רק חלק מהכינויים שמקבלים המתנתקים משירותי "יס", או לפחות אלו שמנסים להתנתק...
החברות מתעלמות לחלוטין מרצון הלקוח ומציעות חבילות ומבצעים - רק שהלקוח לא יעזוב ויעבור לחברה המתחרה.
תלונות רבות הוגשו לגבי הקושי בהתנתקות מחברות תקשורת כמו יס – חברת הכבלים הדיגיטלית שדורשת תשלום קנס או "דמי התנתקות" שאינם מוזכרים בחוזה שעליו חותם הצרכן עם החברה ונוגד את החוק להתנתקות משירותים מתמשכים ( סעיפים 13ב עד 13ד לחוק הגנת הצרכן).